Pleo

Pleo har udviklet et smart betalingskort, der nemt og elegant får styr på kvitteringer og bilag. Giv dine kunder værktøjet til at gøre dit liv nemmere.

Hvad kan Pleo via samarbejdet med FDR tilbyde jer?

  • I kan tilbyde Pleo til jeres kunder uden en minimumspris.
  • I kan give jeres kunder op til 2 måneders gratis prøveperiode.
  • Alle revisorer, der er medlem af FDR får 4 måneders gratis Pleo.
  • Yderligere kan vi tilbyde det gratis til medlemmer, hvis de henviser tre kunder inden for de 4 måneder.

Hvad er Pleo?

Slut med papirkvitteringer!
Medarbejdere får en notifikation i det øjeblik, de foretager et køb, og kvitteringen indfanges let via kameraet i deres telefon.

Integrer med e-conomic
Overfør nemt al transaktionsdata, inklusiv alle kvitteringer, til e-conomic, så du hurtigt kan afstemme alle virksomhedens udgifter.

Nemt godkendelsesflow
Sæt et nedre beløb for godkendelser i de individuelle afdelinger, så du kun skal holde øje med større indkøb, der rent faktisk kræver opmærksomhed.

Automatiseret og kategoriseret
Transaktioner matches med den rette kvittering og bliver automatisk kategoriseret. Medarbejdere kan hurtigt tilføje projekt og note.

Bevar kontrollen
Medarbejdernes individuelle forbrugsgrænser kan øjeblikkeligt ændres, og administrator kan nemt spærre eller blokere kort.

Delegeret forbrug
Med få klik kan der tildeles Pleo plastikkort til medarbejdere til køb i fysiske butikker, og virtuelle.

Kontakt os via dette link – Bliv klogere på pleo!

Eller ring og mail til os for at få en snak.

Ida Støier 

tlf. 26 78 52 96 

ida@pleo.io




Facebook
Twitter
LinkedIn